Log out
Log in
or
Register
A
A
A
iOPAC
Search
News
Patron
Renew
Statistic
Report
Help
Close
Bibliographic Detail
#69445
Brief
|
Full
|
MARC
Preview
Add Tag
Add To List
Share
Suggest
Request
Save
Export
Citation
Rate
Material Type
Electronic Resource
Title
Social media marketing : strategies in utilizing consumer-generated content / Emi Moriuchi [electronic resource]
LC Call #
HF6146.I58 .M675 2019
Dewey Call #
659.144
Author
Moriuchi, Emi
Edition
2nd ed.
Subject
Internet advertising
Social media--Marketing
Online social networks in business
ISBN
9781948976787
9781948976794 (e-book)
Links
Click to View
|
Order
Library
Ordered Date
Copies
Status
PSU Phuket Campus Library
24 Sep 2020
1
Completely Received
Comment
|
Review
Add Comment Dialog
Your Name
Comment
Font
default
Arial
Courier New
Georgia
Tahoma
Times New Roman
Verdana
Impact
WingDings
Size
default
1 ( 8 pt)
2 (10 pt)
3 (12 pt)
4 (14 pt)
5 (18 pt)
6 (24 pt)
7 (36 pt)
URL
:
Target
:
New window
Current window
Parent window
Top window
OK
Cancel
Add Review Dialog
Your Name
Content
Font
default
Arial
Courier New
Georgia
Tahoma
Times New Roman
Verdana
Impact
WingDings
Size
default
1 ( 8 pt)
2 (10 pt)
3 (12 pt)
4 (14 pt)
5 (18 pt)
6 (24 pt)
7 (36 pt)
URL
:
Target
:
New window
Current window
Parent window
Top window
OK
Cancel
Add to list
Title
Create in
Use same folder
Create a Folder
Folder Name
Add to list result
Share Dialog
Share to all friend.
Add Tag Dialog
New Tag
Hold Dialog
Branch Receive
Expected Date Received
Request Inprocess Items
เงื่อนไข
1. ส่งคำขอเวลา 8.30-11.00น รับหนังสือเวลา 16.00น.
2. ส่งคำขอหลังเวลา 11.00น. รับหนังสือในวันทำการถัดไป
3. ส่งคำขอ วันศุกร์ช่วงบ่าย หรือ วันเสาร์-อาทิตย์ รับหนังสือวันจันทร์ 16.00น.
4. ติดต่อรับหนังสือด่วนได้ที่ เคาน์เตอร์บริการยืม-คืน ชั้น 3 *ภายใน 3 วัน*
ติดต่อสอบถามข้อมูลเพิ่มเติม โทร. 2352
Items Location Map
Preview Dialog
Citation
APA
Moriuchi, E.. (n.d.).
Social media marketing :strategies in utilizing consumer-generated content .
(2nd ed.). n.p.
MLA
Moriuchi, E..
Social media marketing :strategies in utilizing consumer-generated content .
Chicago
Moriuchi, E.. .
Social media marketing :strategies in utilizing consumer-generated content .
2nd ed..
Vancouver
Moriuchi, E.. Social media marketing :strategies in utilizing consumer-generated content . 2nd ed..
Result Dialog
Undefined result.
Login Dialog
Username:
Password:
Forgot your password ?